Apotheek enquete 2012

In het voorjaar 2012 hebben we weer een enquete gehouden over het functioneren van de apotheek. 74 van de uitgegeven 200 (37%) enquetes zijn terug ontvangen .

Ronduit positief was u over:
- De openingstijden van de apotheek
- De toegankelijkheid van de apotheek
- De orde en netheid van de apotheek
- De manier waarop het personeel rekening houdt met uw wensen, hun best doet om dingen voor u te regelen, waarop u te woord wordt gestaan, de tijd neemt voor uitleg en advies
- De wachttijd in de apotheek
- Foutloos afleveren
- Elke medicijn voorzien van etiket en bijsluiter.

Beter kon volgens u
- De telefonische bereikbaarheid van de apotheek
- Het aantal parkeerplaatsen
- De aandacht voor de privacy
- Het controleren van de patiëntengegevens
- Het controleren of u nog andere medicijnen gebruikt
- Uitleg over het gebruik van het medicijn
- Controleren of u de informatie goed heeft begrepen.

We streven er naar om ons niveau van dienstverlening op het zelfde hoge peil te handhaven, en waar mogelijk te verbeteren.

Een opmerking over de telefonische bereikbaarheid. Sommige mensen weten het misschien nog niet, maar de apotheek is de hele dag van 8:00 - 17:00 uur telefonisch te bereiken, met uitzondering van de lunchpauze van 12:30 -13.30 uur. Als de apotheektelefoon op enig moment in gesprek is, probeert u het dan een uurtje later nog eens!

 

 

Homepage -> Apotheek -> Algemeen -> Kwaliteit